Tuesday 10 October 2017

Corso Forex Trading 9-12 Veckor


King-EA Review Jag har en dålig vana att skriva som om uppgiften att skriva en bibel. Jag har lämnat in en tvist med PayPal (PP). Vanligtvis underhåller PP inte begäran om återbetalning av elektroniska varor. När jag ringde PP i Singapore och förklarade för dem rgds så informerade PP mig om att om jag kan lämna in bevis på att Zafar har lovat att återbetala mig och inte såg det som ett bedrägeri. PP kommer att undersöka det kravet och om det hittas sant, återbetalar mig och svartlistar säljaren. Jag fick min återbetalning av gbp69 inom 2 dagar efter att ha lämnat in den tvisten med PP. Om du råkade läsa det här, vänligen också google för HMG (Hikeman Solutions). De har också tagit för att stalling rgds återbetalningen. Jag kollade inte med PP-personal, jag var bara glad att jag kunde få tillbaka för denna transaktion. För gbp69 (abt usd100) bestämde Zafar, precis som HMG, att jag testade mitt tålamod och spelade in sitt rykte. Jag hoppas att det var värt det för Zafar. För mig var det det han förtjänade för att ha sådan oetisk praxis även som en biz-ägare. Om du fick elak signalsfx tjänster (EA, Mgt Fund etc) som är en bestämd hoppade över för många investerare. När du också bestämmer dig för att ha en eländig inställning till dina etiska beteenden som biz-ägare, är det bedrägeri. Eftersom Zafar nu kan ha placerat mig på sin mördarelista kanske de som läser kan rösta dina supportkommentarer om vad jag gjorde PS: Samtidigt som Vanligtvis växer gräs inte under mina fötter och jag har gått vidare till bättre tjänster och har bra rapporter som ska förbli privata 2013-09-09 1Star Jag måste svika de som tror på Zafar. Han hade ingått min begäran om återbetalning efter att jag har gett honom ytterligare en 2 veckors förlängning. Den enda gentlemandelen är abt som icke-existens som hans löfte att återbetala mig. Abonnenterna på abt USD100 (gbp69) är inte så mycket, vilket är mer på spel är att han hade glömt, jag är ganska ökänd och att FPA nu har flera tusen mbrs. Min recension av SP har gjort mig nästan den internationella ambassadören, som handlare från PH, Sydafrikanska, Australien, USA har skyped mig att chatta abt SP. Det är vad som ger ditt skype-nät du, vänner och ibland fienden. Tack för allt som skype och vänskap, kan du ha fler pips, bara inte med den här CAD-koden 2013-08-26 1Star Jag var tvungen att döda 3 trades när man slog 50pips och tog bokstavligen pluggen och pratade med Ja för återbetalning. Jag hade tur, alla 5-6 handlarna gick klokt upp (jag tror att en handel var profitale). På Ja-webbplatsen uppgav han att det var högst 3 branscher, så när jag insåg att handelsmönstret var oslagbart, stoppade jag EA helt. Några av de lossande affärer hade som 100pips dd. Ja berättade för mig att han nu kommer att placera 50sl och hålla sig till 3 max trades men jag var inte villig att fortsätta, så fråga om återbetalning. Ja lovade att göra en återbetalning den 24 augusti. Det kom och gick, och när jag chattade med honom idag (26Aug), berättade han för mig att han behövde tid för att kompensera vinsten så att han skulle behöva återbetala mig och be om en 2 vecka förlängning. Han lovade igen att den här gången (den 2 veckors förlängningen) han kommer att göra gott om återbetalningslovet jag inte vet, det låter säkert som ursäkta för mig. Jag är bara besviken över att Ja skulle göra det. Jag förstår inte riktigt var gick förskottsavgiften till jag betalar avgifterna i förskott, så det är förvirrande varför han inte skulle få pengarna att återbetala mig. Bara besviken och han verkade ha bra manners och kundservice för PS: Jag har lämnat in en tvist med PayPal, och Ja när du läser detta kan du göra som du lovade 2013-08-05 Ingen Rating Hmpph. Jag just idag, och jag var faktiskt sen för att få den 1: a handeln, men ROL, eftersom det var en säljs eurusd, och priserna har gått lite upp, kom jag in på BÄTTRE ep och vann 2,6pips mot deras 1.1: e andra handel vann 9,9 pips vs deras 7.8, och det var inte på grund av latens eller tidsförlopp, för de hade MYSQL-handel copier och det skulle ha acceptabel latens. Det är fortfarande för tidigt att betygsätta dem. Jag kommer att hålla alla publicerade vid slutet av augusti (med hänsyn till att jag startade mth 2 handelsdagar senare, det vill säga jag missade 1Aug och 2Aug och började på 5Aug) Då ska jag försöka uppdatera senast september för att hitta resultatWeekly Trading Prep (27 februari 8211 3 mars 2017) Potentiella katalysatorer: 1. Trump8217s tal i kongressen 8211 Imorgon klockan 3:00 GMT GMT Donald Trump förväntas ge ett tal inför kongressen. Marknadsaktörerna förväntar sig mycket från talet, särskilt efter att US Treasury Secretary Mnuchin antydde att POTUS skulle utnyttja möjligheten att dela sina skatteplaner som skulle underlätta medelklassens börda, förenkla skattesystemet och hjälpa till att göra amerikanska företag konkurrenskraftiga på den globala marknaden. Let8217s hoppas att väntetiden är värd hype 2. UK PMIs 8211 Under de närmaste dagarna kommer vi att se tillverkning, konstruktion och tjänster PMI från Storbritannien. Trio av utsläpp orsakar normalt intradag eller intraweek rallies för pundet, men jag ha en känsla av att alla skulle ta en baksätning mot den övergripande risken och även uppdateringar om Skottland möjligen göra en annan folkomröstning. Se till att du hålls limad i tuben för uppdateringar 3. Fed officials8217 tal 8211 Trump won8217t vara den enda med rubrikerna denna vecka Se, vi kommer också att höra från rösterna i Fed. Kaplan, Brainard (nej, inte den från Westworld), Evans, Powell och Fischer kommer att dela sina tankar under veckan och marknadsaktörerna förväntar sig mer av den hawkishness som gruppen har uppvisat i sina senaste tal. Kommer de att negera eller stödja den intraweek trend som Trump har P. S. Kom ihåg att aldrig riskera mer än 1 av ett handelskonto på någon enskild handel och justera positionsstorlekarna i enlighet därmed. Skapa egna idéer och följ inte vad jag gör. Bättre än, läs Risk DisclosureSales och Trading Forum Black Tie Attire Jag har letat över hela webben och fortsätter att få olika svar om vad du ska bära för en black tie-händelse. Vad är din åsikt I grund och botten vilken typ av smoking föredrar du med vad. Råd till en ung munk Hälsningar alla, Så, jag kommer rätt in i det. Jag vill göra det till NYC. Jag är en junior examen nästa höst från en icke-målskola dubbel huvudämne i ekonomi och ekonomi. Medan jag inte har det bästa. Snapchat andel ökade med 44 eller 17-24 från IPO I denna ras till rikedom artikel, gör en gymnasium miljontals av snapchat. Saint Francis High School, en privat katolsk skola i Bay Area, köpte 15 000 i aktier i de populära meddelandena. ISO IB Career Advice Hallå alla, Ive har läst upp på allons inlägg under de senaste månaderna nu, och jag måste erkänna att jag visste att jag inte visste någonting om IB innan det, så snälla se bort från min dumhet i förväg. Mauritiusrekrytering Jag kommer att börja mina grundstudier på en högskola i Europa (tänk RSMHSGBocconiESADE) och jag undrar hur svårt det blir att rekryteras för en IB-stint i Mauritius. Skulle det vara . karriärrådgivning för college junior Hej killar Nuvarande college junior. Jag blev intresserad av att samråda ganska sent och hade bara tid att ansöka om några sommarutbildningar. Jag fick ett erbjudande från Deloitte Human Capital i de aktuarmässiga belöningarna. Switching Industry: från IT (försäljning) till IB: råd är jag en dumbass Hej alla, Första gången publicering. Jag har varit på plats i några månader nu. Bra grejer Låt mig ge dig en snabb bakgrund: - växte upp i den djupa södern - gick till en SEC-skola och fick min undergrad. NYU Kids Hur konstiga är studenterna på NYU. Jag fortsätter att höra skit om två besvärliga de är. Någon Sternies eller NYU Studerande där ute, vård att försvara sig Historia kommer tillbaka för att hemsöka Yahoo CEO. Uppdateringen av Yahoo i 2014 har gjort rubriker ännu en gång, men den här gången av en annan anledning. På grund av: Vissa ledande befattningshavare förstod inte på rätt sätt eller undersökte hackarna. Hitta quotnext cityquot .. Frågan är förmodligen riktad mer mot utvecklarna där ute, men uppenbarligen öppen för alla. Hur hittar du nästa stad att gå till Ive hörde många olika sätt att titta på det. portgeneral. Topp 7 anledningar till att datera i NYC suger Hej, 30 år gammal man här. Flyttade från en (väldigt stor) Midwestern stad under min kvartals livskris. Sedan dess har min karriär uppnått flyghastighet i genomsnitt 20Kyear ökar i grundlön. Min. Återta GMAT Första gången affischen på platsen och leta efter några råd. Jag tog nyligen GMAT som senior i en offentlig Ivy (tänkte att jag inte har tid när jag börjar jobba), studerar financeecon. Jag går med på en EB. Ny WSO Startsida Redesign är Live Hej killar, som du säkert kan berätta, släppte vi just en dramatiskt annorlunda version av hemsidan. Det behöver fortfarande lite polering nu när vi kan se det på live med riktigt uppdaterade data, men av. Brasiliansk utbyte Hej alla apor, Är en handelsdivisionskonsulent på en europeisk bank baserad på Brasilien och jag har just insett hur obetydlig den brasilianska utbytet ligger nära den amerikanska finansmarknaden och resten av. 2017 FT Rumskompis Tråd Det kan vara för tidigt att hitta en plats men det är aldrig för tidigt att hitta rumskamrater. Jag är ett jobb hårt chill hård typ av kille, så snälla bara PM mig om du är den typ av person som inte startar en fest på. Mar 5 2017 - 17:00 till 18:00 mar 6 2017 - 12:00 till mar 7 2017 - 11:59 mar 8 2017 - 8:00 till mar 10 2017 - 17:00 mar 8 2017 - 8:00 till mar 10 2017 - 17:00 Mar 9 2017 (hela dagen) till 10 mar 2017 (hela dagen) Dessa 6 GRATIS Financial Modeling Lessons kan hjälpa dig att landa ditt 100k Dream Job Vår Fun Excel Training och utmaningstävling DCF-modellering, massor av gratis mallar Video Tutorials Värderingslektion på Trading Comps Cash Flow Modeling och mer Jag skulle normalt sälja det för minst 200, men erbjöd det gratis som en söt muta för att gå med i vår community på 350 000 medlemmar. Se dig på insidan Lata Bli med och få de 6 gratis lektionerna med 1 klick nedan

No comments:

Post a Comment